Test

Ogromna prośba do wszystkich którzy tu zaglądają - komentujcie, to co czytacie. I jeśli możecie to piszcie skąd jesteście i jak trafiliście.

środa, 26 lutego 2020

Zeżarłem dwuletnie pieczywo / I ate bread which was two years old.

 Prawie dwa lata temu, z ciekawości kupiłem kilka bochenków wojskowego chleba polskiej produkcji. Czas przydatności do spożycia - dwa lata od daty produkcji. Co ciekawe, w chlebie nie ma konserwantów, trwałość jest uzyskana przez obróbkę cieplną.
 Bochenki się stopniowo zjadały i zjadały. Ostatni trzymałem aż do wyjścia daty przydatności 2020.02.09. Tydzień po dacie podgrzałem go zgodnie z instrukcją i zjadłem. Smak, zapach, konsystencja - wszystko OK. Zadnych dolegliwości po nim nie miałem. Mogę go teraz polecać z czystym sumieniem.


  Two years ago, I bought few military breads, produced by polish company. Expired period - two years from date of production. What is interesting, there are no preservatives. Long storage time is possible due to special heat treatement (patented).
  Breads have been eaten one by one. I kept last one, till date expired. It was 9th of Feb 2020. I had done preheating according to manual instruction and ate it. Everything was ok - smells, taste, texture. No any health incident after all. I really recomend it.



Producent https://sklep.buleczkabis.pl/index.php?controller=contact

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz