Test

Ogromna prośba do wszystkich którzy tu zaglądają - komentujcie, to co czytacie. I jeśli możecie to piszcie skąd jesteście i jak trafiliście.

niedziela, 21 listopada 2021

Packraft biednego człowieka :)

 Weekend zrobił mnie w dzwona. Sobota miała być ciepła, niedziela deszczowa. Niestety okazało się że sobota była bardzo deszczowa, a ciepło się zrobiło dopiero w nocy. Z kolei niedziela rano też zapowiadała się deszczowo, więc zamiast pływania był rower.

 Ale korzystając z okazji że po południu wyszło słońce, zrobiłem przymiarki do bikeraftingu.

  Oczywiście nie wywalę kolejnych tysiecy złotych żeby kupić packraft. Ale mam stary ponton Czajka. Przełożyłem do niego siedzenie ze Sparka i przymocowałem rower. Na sucho wygląda nieźle. Zanim jednak pojadę pływac, musze zamocować kilka d-ringów w pontonie, żeby siedzisko było nie tylko wsadzone ale i zamocowane. W każdym razie mieszczę się ja, rower i obie sakwy.

 W drug stronę temat też wygląda że jest do ogarniecia. Jak się dobrze odciśnie powietrze, to ponton mieści się w sakwie. Do drugiej sakwy mogę spakowac pompkę, siedzenie i ciuchy na zmianę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz